Odpowiedzi

2009-12-22T22:55:37+01:00
Hmm może zrób jakieś większe szesciany itp na klasową półkę, albo przygotuj na wikeszej kartce (a2 np) najwazniejsze zagadnienia wykorzystywane w matematyce na twoim poziomie
2009-12-22T22:54:28+01:00
Może geometryczna konstrukcja pięciokąta foremnego? Albo złoty podział, czy coś.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T23:48:05+01:00
Może:
Coś o liczbach zaprzyjaźnionych albo doskonałych
Jakieś paradoksy i ich rozwiązania (Zenona z Elei,szklanki wody,dnia urodzin)

Pozdrawiam

Ew. możesz coś o życiu i osiągnięciach jakiegoś matematyka