Odpowiedzi

2009-12-22T23:32:19+01:00
Można spróbować przeskanować dysk programem antywirusowym odpalanym z botowanej płyty przed uruchomieniem systemu który może wykryć to złośliwe oprogramowanie i od razu usunie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-22T23:36:10+01:00
Http://forum.dobreprogramy.pl/pomoc-usunieciu-reklamiarza-t370795.html

niewiem czy oto ci chodzi ,tam tez miał ktos problemy i z tego co opisuje pomogło mu,wszystko jest tam opisane krok po kroku