Odpowiedzi

2009-12-23T10:29:50+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/131097

tu masz odpowiedź:)
Wesołych Świąt;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T10:36:51+01:00
Na świecie jest nawet o 60% mniej obszarów rolniczych niż zamieszkałej ludności na Ziemi. Ludzie zamieszkują tereny, do których są przystosowani i czują się dobrze, dlatego nikt nie zamieszkuje Antarktydy. Człowiek tworzy tzw. kolonie np. miasta, wsie, zaś obszary rolnicze znajdują się z dala od domów i mieszkań, ponieważ człowiek mieszkający w mieście nienawidzi przykrych zapachów lub hałasu spowodowanego przez maszyny rolnicze.
5 2 5