Odpowiedzi

2009-12-23T09:00:52+01:00
Niech te Święta tak wspaniałe,
będą całe jakby z bajek.
Niechaj gwiazdka z nieba leci,
niech Mikołaj tuli dzieci,
biały puch niech z nieba spada,
niechaj piesek w nocy gada,
niech choinka pachnie pięknie,
no i radość będzie wszędzie !


_______________./\.
____________ __>_<_
_____________Ѽ.\/ Ѽ
___________;->( ɕѼ Ҩ .
___________@.♥ '(█) ♥ *$
________Ѽ "( ()♥t (Ѽ)o*♥*
_______(█),-♥.-Ѽ _Q@,0 ɕ(█)
____________>o*oѼ @.<
_________o`-.♥.-@""-Q '♥~@'
______♥.'`Ѽ ♥ *Ѽ ɕҨ ‘♥ @`-.)
____Ѽ o (█). @* [email protected] ’Q.*(█)’Ѽ
__________Ѽ -♥-'Ѽ ♥._ Ѽ
_______@.♥ '*Q ♥ *(█), @.♥ '*
___.♥' @ _ ɕ♥ _.-'~♥-. @ ´(♥)`-*.o
__.(█)* ♥ ..-' (Ѽ) o *.(Ѽ) 0 *(█)`)
_________(Ѽ ) '-._♥__(Ѽ)@
____;--♥' ♥Ҩ 0‘(Ѽ) Q o *♥ * Ѽ ♥
___ * (Ѽ)._♥__* .Q.~ ♥- ♥Ҩ. 0 () Q ♥*'.
_(█)* ♥ *‘ o * ♥ _(█)Q~ ♥Ҩ __Ѽ♥__(█)
_____________▓▓▓▓▓___________
__________▓▓▓▓▓▓▓▓▓__

WESOŁYCH ŚWIĄT!

____________________$$$
_____________________$$$$$
___________________$$$$$$
_________________$$$$$$$
_______________$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$
________$$$$$$$$
_______$$$$$$$
______$$$$$$
______$$$$$
______$$$$
______$$$$
______$$$_____$
$______$$___$$
__$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$____$
$_____$$$$
_______$$$
________$

Małą gwiazdkę przed świętami
Przyjmij proszę z życzeniami
Może spełni się marzenie
Białe Boże Narodzenie
Lub, gdy przyjdzie Ci ochota
Niech to będzie gwiazdka złota
Bo, gdy spada taka z nieba
Wtedy zawsze marzyc trzeba
No, a jeśli tak się zdarzy,
Że srebrzysta ci się marzy
Możesz także taką zdobyć
I choinkę nią ozdobić
Gwiazda, gwiazdce zamrugała
I choinka lśni już cała
Naszych marzeń jest spełnieniem
Bo jest piękna jak marzenie
A pomarzyć czasem trzeba
Każdy pragnie gwiazdki z nieba
WESOŁYCH ŚWIĄT!

`````````__/\__
``````` < ♥♥♥ >
```````` ¯¯\/¯¯
`````````` █
`````````,●,●,
````````,●,*,●,
```````,●,*,*,●,
``````,●,*,*,*,●,
`````,●,*,*,*,*,●,
````,●,*,*,*,*,*,●,
```,●,*,*,*,*,*,*,●,
``````````█|█`````

Miodu w dzbanuszku,
Miłości w serduszku,
Karpia bez ości,
Mnóstwo radości,
Choinki blasku,
Opłatka trzasku,
przyjaciół u boku
i szczęśliwego Nowego Roku!

>Wesołych Świąt<:* :*>

Tyle mi się udało znaleźć. Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T09:15:21+01:00
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥WITAM SERDECZNIE♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥Najserdeczniejsze życzenia♥
♥Z okazji Nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia ,
rodzinnego ciepła i wielkiej radości ,
pod choinką zaś dużo prezentów ,
a w Waszych pięknych duszach
wiele sentymentów♥
♥Świąt dających radość
i odpoczynek ,oraz nadzieję na
Nowy Rok 2010 ,żeby był
jeszcze wspanialszy
pełen szczęścia i miłości♥

___________.☆
___________.☆
__________☆◕☆
________o`* o.@*o`.
_______.' '*Q o *o@
______( () o*o* @ o'.
_____.-' o *0_Q.-'-;*o)
_____.' 0 Q @0@ ()* `-.
____* @ o*o @. ‘Q * o )
____o`-...-@""-Q '-~@'`0*.
___.'` @ Q * 0*’Q. ‘ @`-.)
___*.' o . @* [email protected]*-oQ
__* @ * ._()__0*Q.~-' @ ()*
__(o () * o* Q'._@_Q o ()’´´*.
_o'-.-' @`--._ @’* Q *.@-* * ``
_.-' @ _Q_.-'~'-. @ ´()`-*@.o’Q
.' @* o ..-' * o *.@ * 0 [email protected]`)o
* 0.-~@-._Q * 0 *~.Q _.~@-.*_0_.
'._@ * o () '-._@__0__@_.-'Q o .'
;--@' 0‘Q * Q o *@ * 0‘ o @ *'-*.o
.o-' * ‘ '._@__* .Q.~ @- . 0 () Q @
* @ * o * @ _.''Q~o.._@_.--'`@--.
................\_____/
❤¯¯◕¯¯¯◕¯¯¯◕¯¯¯◕¯¯¯◕¯¯¯❤
♥Cudownych , białych ,miłych ,
radosnych , pogodnych , spokojnych,
zdrowych świąt upływających
we wspaniałej atmosferze życzy




Wszystko jest, jak przed rokiem:
na szybach srebrne kwiaty
i ten sam obraz w ramach okien;
świat biały, jak opłatek...

Będzie wilia! - Uśmiechną się ludzie,
do świątecznej zasiądą wieczerzy -
błogosławiony grudzień!...
"W żłobie leży - któż pobieży..."

Pomyśl: na cudzej ziemi wśród obcych,
tacy jak ty młodzi chłopcy
i małe dziewczęta
zaśpiewają tę samą kolędę.

Pamiętaj: będą
ludzie smutni, opuszczeni,
niepotrzebni nikomu -
i nikt z nimi słowa nie zamieni,
nie zaprosi do swego domu...

Weź do ręki biały opłatek,
choćbyś nawet nie miał go z kim dzielić -
i życz szczęścia całemu światu;
niech się wszystkie serca rozweselą!...

`••*.¸ღ♥ღ¸.
•*,•*¯* *•.¸_
(¯`•.•´¯)„. * WESOŁYCH SWIĄT
´*•.¸.•.*,• I SZCZĘŚLIWEGO
•.¸_¸.•* ..*•.¸.•* NOWEGO ROKU 2010
`•ღ(¯`•.¸ღ♥ღ¸.•´¯)ღ
.¸. ♥ ´¸.•*´ ¨) ¸.♥*¨)
*.*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
.•´,•*´¨)¸.•*¨)
¸.•´¸.•*´¨).•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨





.........._,|,_
............ '|`...Gdy pierwsza
............/.\. gwiazdka
.........../`,\)... na niebie
.... ....../__\ ... zabłyśnie
........./ . o \....niech Cię
......../_ , *_\_... Aniołek
......../ `, .* \_...ode mnie
......./ … `~ . \... uściśnie
....../_ . * ., o \...I przekaże
....../ … o .. ~ \ … serdeczne
...../ . * .... . o.\… życzenia
..../_ ,,~~ '. * ' _\_'w Święta
..../`~,, .. o.......\::::::Bożego
.../ .* ...`' * … ,',..\ :::: Narodzenia
../_.....o ..~~,, , _\... oraz wiele
./ .. * ......... ,, ~ ' \..... radości i
/* .... o ..._~`'*...o \....nadziei
`-,,~'`' ...* ... _ ,-´.......w Nowym
........":-------:".......2010 Roku!






•♥•w święta ludzie się kochają.•♥•
•♥•Przy dzieleniu się opłatkiem,•♥• •♥•płyną z oczy łzy ukradkiem.•♥•
•♥•Życzymy sobie wszystkiego•♥• •♥•najlepszego, dając w policzek♥• •♥•całusa wielkiego.•♥•
•♥•W nocy Jezus się urodzi•♥•
•♥•i serduszka nam odmłodzi.•♥•
•♥••♥••♥•Wesołe święta......♥•
•♥•oby takie były i oby wszystkie•♥•
•♥•życzenia się spełniły.•♥•´ ¦ ¦ ¦ ¦

_______________./\.
____________ __>_<_
_____________Ѽ.\/ Ѽ
___________;->( ɕѼ Ҩ .
___________@.♥ '(█) ♥ *$
________Ѽ "( ()♥t (Ѽ)o*♥*
_______(█),-♥.-Ѽ _Q@,0 ɕ(█)
____________>o*oѼ @.<
_________o`-.♥.-@""-Q '♥~@'
______♥.'`Ѽ ♥ *Ѽ ɕҨ ‘♥ @`-.)
____Ѽ o (█). @* [email protected] ’Q.*(█)’Ѽ
__________Ѽ -♥-'Ѽ ♥._ Ѽ
_______@.♥ '*Q ♥ *(█), @.♥ '*
___.♥' @ _ ɕ♥ _.-'~♥-. @ ´(♥)`-*.o
__.(█)* ♥ ..-' (Ѽ) o *.(Ѽ) 0 *(█)`)
_________(Ѽ ) '-._♥__(Ѽ)@
____;--♥' ♥Ҩ 0‘(Ѽ) Q o *♥ * Ѽ ♥
___ * (Ѽ)._♥__* .Q.~ ♥- ♥Ҩ. 0 () Q ♥*'.
_(█)* ♥ *‘ o * ♥ _(█)Q~ ♥Ҩ __WESOLYCH SWIAT I SZCZESLIWEGO NOWEGO 2010 ROKU,WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE





................_/|_
.................>,\"<
......._/|_
. .....>,"<
......................._/|_
......................>,\"<


Skacze Aniołek, skacze po chmurkach,
niesie życzenia w Anielskich piórkach.
Niesie w plecaku babki i świeczki,
a w walizkach złote dzwoneczki.

Renifer Rudolf już grzeje kopyta,
Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta,
niech wszystkie smutki wnet pójdą w kąt- ja dziś Ci życzę WeSoŁyCh ŚwIąT! :)


___________________$$$$$$$♥
________________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$________$$$$$$$$$$$$$
_$$________$$$$$$$$$$$
__$$__________$$$$$$$
____$____#♥#♥__$$$$
_____$$__##♥#__$$$$
________$$________$$
__________$$$$____$$
______________$$$$$$


......................._/|_
......................>,\"<
......._/|_
. .....>,"<





`*.*´¨)
¸.♥´¸.♥*´¨)
(¸.♥´ (¸.♥`
(`*♥.¸ (`*♥.¸ ¸.♥*´) ¸.♥*´)
♥*♥ WESOŁYCH ŚWIĄT ♥*♥

Niech te Święta
Tak wspaniałe `` . __/\_._
będą całe ``````` _).♥ (_
jakby z bajek `````` ●
Niechaj gwiazdka ``,●,●,
z nieba leci ``````,●,*,●,
niech Mikołaj ````,●,*,*,●,
tuli dzieci ``````,●,*,*,*,●,
Biały puch `````,●,*,*,*,*,●,
niech z ```````,●,*,*,*,*,*,●,
nieba ```````,●,*,*,*,*,*,*,●,
spada ````````````█|█`````
niechaj piesek●●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●●
``````__/\_._`` w nocy gada
``````_).♥ (_``.Niech choinka
````````.● `````pachnie pięknie
```````,●,●, ```no i radośc
``````,●,*,●,` będzie wszędzie !
`````,●,*,*,●,...niech
````,●,*,*,*,●,.. biały opłatek
```,●,*,*,*,*,●, ``w dłoni nie drży
``,●,*,*,*,*,*,●, z lęku jak z zimna
`,●,*,*,*,*,*,*,●, ```niech drży
```````█|█````` szczęściem
●•●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●•● wzruszony!!




________________________$$$
_____________________$$$$$
___________________$$$$$$
_________________$$$$$$$
_______________$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$
________$$$$$$$$
_______$$$$$$$
______$$$$$$
______$$$$$
______$$$$
______$$$$
______$$$_____$
$______$$___$$
__$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$____$
$_____$$$$
________$

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
pragnę przesłać najserdeczniejsze życzenia.
Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie niezapomnianym czasem
spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Życzę, aby odbyły się w spokoju, radości wśród Rodziny,
Przyjaciół oraz wszystkich Bliskich dla Ciebie osób.
Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem życzę dużo zdrowia i szczęścia.
Niech nie opuszcza Cię pomyślność i spełnią się te najskrytsze marzenia.







***********************
Leci do Ciebie aniołek mały ma w
kieszoneczce opłatek biały i na
Twym stole go położy i ode
mnie życzenia Ci złoży.

____________/\
_________< ♥♥♥ >
__________¯¯\/¯
___________X✿X
___________X♥X
_______O__X(Ѽ)X__O
_______█_X*X✿*X_█
_______XX♥X(Ѽ)♥XX
___O__XX♥X✿X*X♥X*_O
___█_XX(Ѽ)X*X♥X✿X_█
___X*XX♥XX✿X(Ѽ)X*XXX
O__♥XXX✿XX♥XXX✿XXX*XXX_O
█_XX(Ѽ)♥X✿X(Ѽ)X♥X✿X*XX_█
XX✿XXX*XXXX✿XXX(Ѽ)XX✿XX
XX(Ѽ)XX✿X♥X(Ѽ)XXX✿X(Ѽ)XX
__________XXXXX
__________XXXXX
__________XXXXX
______XXXXXXXXXXXXX

Niechaj magiczna noc Wigilijnego Wieczoru, Przyniesie spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia, Żyje własnym pięknem.
A Nowy Rok 2010 obdaruje ,
pomyślnością i szczęściem.
Życzę najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia i Niech spełniają się Twoje wszystkie marzenia.

************************





__________$$$
__________$$$_
_________$$$$$$$$$$
______$$$$$__$$$$$_
_____$___$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$__$$$__$$$$____$$$$
$$_$_$$___$$___$$$______$$$$
$__$$__$__$_____o"
___$$_$$__$____o"
__$$_$$________o"
__$__$_________o"
_$$__$_______oo$oo
_$___$_______$$$$$
_$__________oo$$$$$o
_________oo$$$$$$$$$$$oo
_______o$$$$$$$$$$$$$$$$$o
______$$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$"__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$"__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$o__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____"$$$o_$$$$$$$$$$$$$$$$$$"
______"$$$o$$$$$$$$$$$$$$$$$"
_______"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$"
_________"$$$$$$$$$$$$$$$"
____________""$$$$$$$"

W tym czasie radosnym,
oczekiwanym, gdzie gasną spory,
goją się rany -
życzę Ci Zdrowia, życzę Miłości.
Niech mały Jezus w sercu zagości, szczerości duszy, zapachu ciasta,
przyjaźni, która jak miłość wzrasta. Kochanej twarzy co rano budzi
i wokół pełno życzliwych ludzi..



************************
@@@@@@@@
@_____________@
@_ POZDRAWIAM
@ ZIMOWO!!!!!!!!
@_____________@
@@@@@@@@@
----//---------██████_
\\--\/--//-----██████_
-\\-▌-//------██████_|
--\\▌//----(█)-----------(█)
---\▌/----(█)---■ ► ■---(█)
----▌------(█)---- = ----(█)
----▌----------(█)----(█)
----▌-----(█)----- ✿ -----(█)
----▌--(█)-------- ✿ --------(█)
----▌-(█)--------- ✿ ---------(█)
----▌-(█)--------- ✿ ---------(█)
----▌--(█)-------- ✿ --------(█)
----(█)------------ ✿ ------------(█)
--(█)-------------- ✿ --------------(█)
-(█)----------------✿----------------(█)
-(█)----------------✿ ---------------(█)
--(█)-------------- ✿ --------------(█)
---(█)------------- ✿ ------------(█)
----- (█)---------- ✿ ----------(█)
--------(█)-------- ✿ --------(█)
------------(█)(█)(█)(█)(█)
’˜’°o.o°’˜’°o. .o°’˜’°o.o° ’˜’°o. .o°’˜’°o
o°’˜o°’˜’°o.o°’˜’°o. .o°’˜’°o.o° ’˜’°o.




•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´) •.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
`•.¸(*DZYŃ DZYŃ DZYŃ-DZWONIĄ DZWONKI
*********ŚWIĄTECZNIE!!!! (*)•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´)
(¸.•*(¸.•*´¨¨¨¨`*•.¸)*•.¸)•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)•.¸
♥$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
._$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
.___$$$$$$$$$$$$$$$________$$
____$$$$$$$$$$$$________$$
______$$$$$$$$__________$$
______$$$$$$__#♥#♥____$$
______$$$$$$__##♥#__$$
________$$________$$
________$$____$$$$
________$$$$$$

•*´¨`*•.¸☼♥•.¸♥¸.•**^*¨`*• ☼.¸♥
♥¸.•**^*´¨`☼*•.¸♥¸ ♥¸.•*´¨`*•
Niech magiczna noc wigilijnego wieczoru przyniesie Ci spokój i radość. Niech każda chwila świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje Ciebie pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych świąt Bożego Narodzenia, niech spełniają się wszystkie Twe marzenia

•*´¨`*•.¸☼♥•.¸♥¸.•**^*¨`*• ☼.¸♥
♥¸.•**^*´¨`☼*•.¸♥¸ ♥¸.•*´¨`*•

___________________$$$$$$$♥
________________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$________$$$$$$$$$$$$$
_$$________$$$$$$$$$$$
__$$__________$$$$$$$
____$____#♥#♥__$$$$
_____$$__##♥#__$$$$
________$$________$$
__________$$$$____$$
______________$$$$$$

•*´¨`*•.¸☼♥•.¸♥¸.•**^*¨`*• ☼.¸♥
♥¸.•**^*´¨`☼*•.¸♥¸ ♥¸




................****
........¸o*'´`'*o¸
¸.o*'´`'*o.¸. o*'´`'*o.
|`'*o.¸.o*'´`'*o.¸.o*'|
|......|`'*o.¸.o*'|.... .|
`* o.,|..... |.... |' .o *
....... * o.¸| .o
·٠•●●•٠·˙ ˙·٠•●●•٠·˙ ˙·٠•●●•٠·˙
Z okazji nadchodzących Świąt Bożego
Narodzenia pragnę przesłać Ci
najserdeczniejsze życzenia. Niech
nadchodzące Święta będą dla Ciebie
niezapomnianym czasem spędzonym
bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Życzę Ci, aby odbyły się w spokoju,
radości wśród Rodziny,
Przyjaciół oraz wszystkich
Bliskich dla Ciebie osób.
Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem
życzę Ci również
dużo zdrowia i szczęścia.
Niech nie opuszcza Ciebie
pomyślność i spełnią się te
najskrytsze marzenia.




___________§§§§§
__________§§§§§§§§§
_________§§§§§§§§§§§
_______§§§§§§§§§§§§§§§
______§§§§§§§§ §§§§§§§§§
______§§§§§§§§§§§§§§§§§§
____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
____§§§§§§§§§§§§§__§§§§§§§
__§§§§§§___§§§§§_____§§§§§§
__§§§§§§_______ _______§_§§§
__§§§_§__§§_______§§__§_§§
____§_§_______§_ ______§§__§§§§
§§§__§_§____§___§____§__§§___§
§__§ §___§____§§§____§_§§____§
§____§§__§§_______§§______§§§
§§§____§§__§§§§§§§__§§§_____§
§__§§§§___§_§____§____§§§§__§
§__§_§____§__§§§§__§____§_§§§
§§_§§§___ _§________§____§cd§
_§___§__§§__________§§__§__§
__§§§§_§ _§__________§_§_§§§
_____§§__§__________§__§§
________§______ ______§
_______§______________§
______§________________§
_____§__ ________________§
____§____________________§
_____§§________________§
_______§§____________§§
_________§§§§§§§§§§§§




Leci do Ciebie aniołek mały, ma w kieszoneczce opłatek biały i na Twym stole go położy i ode mnie życzenia Ci złoży.
____ /!\
___<*-*>
__<-*-*->...POZDRAWIAM
_<-*-*-*->...ŚWIĄTECZNIE
<-*-*-*-*->...ZYCZĘ MIŁEGO DNIA





**WESOŁYCH ŚWIĄT!!**
Serdecznych spotkań rodzinnych.
pukania do drzwi,
przyjaznych twarzy,
dużo radości,
serdecznych objęć, pocałunków,
szczęśliwych wspomnień,
aby Święta były właśnie tym,
czym powinny być- odrobiną ciepła w środku zimy,
światłem w mroku...
" . " + . " + .
" + . " +' . + . " . +.
" .+. +. +. +. +"."+
+' . + . " + . " + .
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*$$$
*+*+*+*+*+________$$$$$
*_________ __$$$$$$$$$$$$$$$$$
*++*+__________$$$$$$$$$$$
___*+*+*+*_______$$$$$$$
+*+_____________$$$$_$$$$
___*+*+*+*_____$$$_____$$$
" . " + . " + .
" + . " +' . + . " . +.
" .+. +. +. +. +"."+
+' . + . " + . " + .
___________________$$$$$$$♥
________________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$________$$$$$$$$$$$$$
_$$________$$$$$$$$$$$
__$$__________$$$$$$$
____$____#♥#♥__$$$$
_____$$__##♥#__$$$$
________$$________$$
__________$$$$____$$
______________$$$$ ჯહઔહჯઔჯહઔહჯઔჯહઔહჯઔჯ

WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA




___________DOBRY WIECZÓR!!!
_____________ ۩۩ .*`,✳.*`,✭.
_____________۩۩۩ .*`,✳.*`,✳.
____________۩۩_۩۩ .*`,✭.*`,✳.
___________۩۩___۩۩ .*`,✳.*`,✳.
_________۩۩۩_____۩۩۩ *`,✳.*`
۩۩۩۩۩۩۩۩___________۩۩۩۩۩۩۩۩
__۩۩۩___________________۩۩۩
____۩۩۩ ______________۩۩۩
______۩۩۩__ WITAM __۩۩۩
______۩۩۩___________۩۩۩
____۩۩۩__ SERDECZNIE _۩۩۩
__۩۩۩___________________۩۩۩
۩۩۩۩۩۩۩۩___________۩۩۩۩۩۩۩۩
_________۩۩۩_____۩۩۩ ,✳.*`,✳.
___________۩۩___۩۩ .,✭.*`,✳.
____________۩۩_۩۩ `,✳.*`,✳.
_____________۩۩۩`,✳.*`,✭.
_____________ ۩۩ ✳.*`,✳.
__________✭.*`,✳.*`,✳.
_______✳.*`,✳.*`,✳. Ciemna
____✳.*`,✳.*`,✭. noc nad
__✳.*`,✳.*`,✳. światem krąży,
_✭.*`,✳.*`,✳. do snu każdy
✳.*`,✳.*`,✳. z nas już dąży,
✳.*`,✳.*`,✭. więc po cichu
_✳.*`,✳.*`,✳. pukam
__✭.*`,✳.*`,✳. w drzwi i
____✳.*`,✳.*`,✳.   D
______✳.*`,✳.*`,✭.   O
_______✳.*`,✳.*`,✳.   B
________✭.*`,✳.*`,✳.   R
________ ✳.*`,✳.*`,✳.   A
___,IJ,, __✳.*`,✳.*`,✳.   N
__( ◡␣◡) _ ✳.*`,✳.*`,✳.   O
__(")..(")__✳.* ۩۩`,✳.*✭   C
________✳.*`۩۩۩*`,✳. mówię
______✭.*`, ۩۩_۩۩ ✳. Ci.
___✳.*`,✳.۩۩___۩۩
✳.*`,✭.*۩۩۩_____۩۩۩
۩۩۩۩۩۩۩۩___________۩۩۩۩۩۩۩۩
__۩۩۩___________________۩۩۩
____۩۩۩___ BUZIACZKI __۩۩۩
______۩۩۩___________۩۩۩
______۩۩۩__DOBRANOC__۩۩۩
____۩۩۩ ______________۩۩۩
__۩۩۩___________________۩۩۩
۩۩۩۩۩۩۩۩___________۩۩۩۩۩۩۩۩
_________۩۩۩_____۩۩۩
___________۩۩___۩۩
____________۩۩_۩۩
_____________۩۩۩
_____________ ۩۩

✳.*` MIŁYCH SNÓW>>>





---'(¯`'★.¸(¯`'*..*'´¯)¸.★'´¯)
(¯`'*.¸(¯`'*.¸_¸.**.¸_¸.*'´¯).*'´¯)
(¯`'*(¯`**.¸_¸.*'´¯`'*.¸.*'´¯)*'´¯)
(★☆★ ★☆★)
(_¸.*(_¸.*'´¯`'*.¸.*'´¯`'*.¸_)'*¸_)
--(_¸.*'´(_¸.*'´`''´¯`'*.¸_)`'*.¸_)
----'(_¸.★'´(_¸.**.¸_)`'★.¸_)
---- WITAM CIEPLUTKO --------
☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼
☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼
__ ¯¯\/¯¯ __ __/\__
_ __/\__ __ >●★●<
_ >●★●<__ ¯¯\/¯¯
__¯¯\/¯¯ __ ,≬.*`,✳.*`,≬.
_____ ,≬.*`,✳.*`,≬.
__,≬.*`,✳.*`,≬
_,≬.*`,✳.*`,≬
,≬.*`,✳.*`,≬
,≬.*`,✳.*`,≬.
_,≬.*`,✳.*`,≬
__,,≬.*`,✳.*`,≬.
_____ ,≬.*`,✳.*`,≬.
__________ ,≬.*`,✳.*`,≬.
☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼●☼
__/\__----------------->♥♥♥<
>♥♥♥<-----------------¯¯\/¯¯
¯¯\/¯¯----- -__/\__
------------- >♥♥♥<
--------------¯¯\/¯¯
★• ¯)☆ Zamknij oczęta,
☆(¯• ★ Ja przyjdę wtedy,
★• ¯)☆ Bo jestem zjawa,
☆(¯• ★ Marzeniem sennym.
★• ¯)☆ Gdy słyszysz wiatr,
☆(¯• ★ To moje łkanie.
★• ¯)☆ Gdy widzisz gwiazdy,
☆(¯• ★ To jest mój taniec.
★• ¯)☆ Kiedy już zaśniesz,
☆(¯• ★ Zapukam do Twych drzwi.
★• ¯)☆ Zamienię szarość



_________§§§§§ ?§§§§§§
_______§§'*+*?*+*§§
_____§§’*+*?*+*§§
___§§’*+*?*+*§§
__§§’*+*?*+*§§
_§§’*+*?*+*§§
_§§’*+*?*+*§§
_§§’*+*?*+*§§
_§§’*+*?*+*§§ __DOBRY
__§§’*+*?*+*§§ __WIECZÓR
____§§’*+*?*+*§§__
______§§’*+*?*+*§§
_________§§§§§ ?§§§§§§
____________? (
____________)? Choć za oknem
___•D•______? ( już ciemno
__•O•_______)? i nocka zapada
___•B•______? ( Ja
__• R•_______)? z pozdrowieniami
___•A•______? ( do Ciebie
__•N•_______)? się skradam
___•O•______? ( i tak cichutko
__•C•_______)? ile w mej mocy
____________? ( Życzę Ci z serca
____________)? - spokojnej nocy
____________? (
__________ __§§
___________§§§§
__________§§*::§§
__§§§§§§§§§§::*§§§§§§§§§§
__§§*::+::§§*::+*§§::+*::§§
____§§*::§§+::*::+§§::*§§
______§§§*::+::*::+§§§
____§§*::§§+::*::+§§::*§§
__§§*::+::§§*::+*§§::+*::§§
__§§§§§§§§§§*::§§§§§§§§§§
__________§§::*§§
___________§§§§
____________§§

.¨,,;;;;;,,¨----------- __.....__
,;;:::::::;;,-------- .-"¨¨¨¨¨¨¨"-.
,;;::' , ':::;,------ .'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ '.
;;::. /( ¨::;;----/ ¨ ¨ ¨ _..._ ¨ ¨ ¨ \
;;:: |. \ .::;;---;¨¨¨ ..;// - \\;..¨¨¨;
';;::.\-/.::;;'-\-/::"|¨¨///// \\\\\¨¨¨.|
¨';:::'-,:::;'-----;¨¨¨.|//// \\\\\|.¨¨;
¨¨¨.|.|;''-------\¨¨|/ __ ¨ __ \|¨¨/
¨¨¨.|.|------------'. )\¨. ¨,¨` ¨/( .'
¨¨¨.|.|------------///'.__=__.'\\\
¨¨¨.|.|-,_ ----_.-"`/`\__ __/`\`"-._ ¨
¨¨¨.|.|'-.___.-` /¨ ._.... _. ¨\ `-._.-
.... __...--~~~-. _ _.-~~~--...__
....// __........._ !_.-~~--...__ \\
..// __...--~~~- ._ !_.-~~~--...__ \\
// ___.....---~~._\ ! /_........ _\\

_-___-**** SPOKOJNEJ NOCY***
_- DOBRANOC:))***
☆(¯• ★ w kolorowy pył,
★• ¯)☆ Zaśpiewam z deszczem
☆(¯• ★ O smutnym księżycu,
★• ¯)☆ Zapomnisz wtedy o całym
☆(¯• ★ Życiu... &&------- MIŁEGO WIECZORKU
----------- ★ KOLOROWYCH
-- ★☆---- ☆ ★---- ★☆ SNÓW

  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T12:04:20+01:00
WESOLYCH SWIAT!!!

``````````{\\
````````{\\{*\\
````````{*\\~\\_______
```````{```\\`<:<:<:>:>
``````{~`*`\\((((((^^^)
`````{`*`~((((((( `●`●
````{`*`~`)))))))). _ \' )
````{*```*`(((((((\'\\ ~
`````{~`*``*)))))`.`\\
``````{.*~``*((((`\\`\\))_.♥-.
````````{``~* ))) `\\_.-\'``
``````````{.__ ((`-*.*
````````````.*```~``*.
``````````.*.``*```~`*.
`````````.*````.````.`*.
````````.*``~`````*````*.
```````.*``````*`````~``*.
`````.*````~``````.`````*.
```.*```*```.``~```*``~ *.
..*``~```````````~`````*.
~~* ~~* ~~* ~~* ~~*.*

Gdy pierwsza gwiazdke ujrzysz na niebie,
Wspomnij tych, co kochaja Ciebie,
Gdy pierwsza zagasnie, a druga zablysnie,
niech Cie aniolek ode mnie uscisnie !!!
I zlozy serdeczne zyczenia z okazji
Swiat Bozego Narodzenia!!! całuski:)




* * * *
* x * *
* * xxx *
* xxxxx * *
xxxxxxx *
* * xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx * *
* xxxxxxxxxxxxx
******""[]""******* *
*************************
*************************





_______________/\______________
____________< >____________
_____________¯¯\/¯¯____________
_______________________________
______________X✿X_______________
______________XX_______________
__________O__X(Ѽ)X__O___________
___________X*X✿X*X____________
__________XXX(Ѽ)XXX__________
______O__XXX✿X*XXX*__O_______
_______XX(Ѽ)X*XXX✿XX________
______X*XXXX✿X(Ѽ)XXX*XXX_______
___O__XXX✿XXXXXX✿XXX*XXX__O___
____XX(Ѽ)X✿X(Ѽ)XXX✿X*XX____
___XX✿XXX*XXXX✿XXXX(Ѽ)XX✿XX___
___XX(Ѽ)XX✿XX(Ѽ)XXXX✿X(Ѽ)XX___
_____________XXXXX______________
_____________XXXXX______________
_____________XXXXX______________
_________XXXXXXXXXXXXX__________
******************WESOŁYCH ŚWIĄT *****





_______%___%
_______%___%
_______%___%
______%_____%
_____%_______%
____%_________%
___%___________%
___%___________%
___%___czysta___%
___%___________%
___%___70 %____%
___%___________%
___%___________%
___%___________%
___%___________%
___%___________%
___%___________%
___%%%%%%%%%%%


Wyślij to do 10 Lubianych Osób !!
Do mnie koniecznie...
Jeśli wróci:
1-3 Jesteś Alkoholik
3-5 Wysoki poziom pijaka
5-8 No już cała polska cie zna
8-10 Jesteś Pijakiem ROKU





` przepiS na dzieckO zboczUszkUu .. ;***********

_______________________________________

.. 2 jaja
` 4 Kolana
. Ucierać do rana . ;d
.. Az powstanie piana ,
` A potem odstawić na 9 Miesięcy . ; ))
.i kupic wózek Dziecięcy ... ;d

` haha ..wyśliJ tOo dOo osÓb , ktÓre uważaSz .
za zajebiSte .. jeŚli wrÓci do ciebiE . ::
0-1*jesteś wporzO , ale brakUje cii .
2-3* jest lepiej ale jednak to nie tO . ;d
4-5* nOo nOo coraz lepiej jeszcze troszkę .d;
5-6* jesteŚ zajebistym zbOczuszkiem . <3333





:*:*:*:*:*:*:*:*
:*:*:*:*:*:*:*:*:*
:*:*...............:*:*
:*:*...............:*:*
:*:*...............:*:*
:*:*:*:*:*:*:*:*:*
:*:*...............:*:*
:*:*...............:*:*
:*:*...............:*:*
:*:*:*:*:*:*:*:*:*
:*:*:*:*:*:*:*:*


wielkie B
wyslij to do 20 osób i do mnie
a dostaniesz 5 prezetów pod choinkę ; )