Odpowiedzi

2009-12-23T10:22:21+01:00
Boże Narodzenie

Witaj Matko witaj Ojcze
Witaj Siostro witaj Bracie
Witaj Dziadku Witaj Babciu
Witaj Wujku Witaj Ciociu
Witam was aby miło spędzić ten świąteczny czas ;)

W razie czego pisz na PW ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T10:25:01+01:00
W dzień Wigili wszyscy się radujemy,
każdy sobie wybacza i zapomina
o smutkach, Gdy pierwsza gwiazdka na
niebie zabłyśnie i gdy do stołu wszyscy
siądziemy zapomnijmy o tych
wszystkich smutnych chwilach w naszym życiu
i radujmy się tą chwilą.
____________________________
Mysle że dość dobrze....Pozdrawiam.
2009-12-23T10:27:57+01:00
Ten dziwny zapach, ten karp w wannie i drzewo w domu Co jeszcze się stanie? !
No bo ryby w rzece przecież powinny pływać a drzewo w lesie ogromnym się wspinać no a zapach jak by ciast wielu w naszym domu pokoje zapełnia od świtu. No ale już jestem dorosły by wiedzieć że Święta Bożego Narodzenia zbliżają się by wszystkich radować.

Jak by co to mogę jeszcze co innego wyymyślić ;p ;)

Tysia1819 ;)