Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T10:20:15+01:00
1 .Kiedy obchodzimy św.Jana Marii Vianneya
Święto św.Jana Marii Vianneya obchodzimy 4 sierpnia w dzień jego śmierci.
2.Ile dokładnie lat, miesięcy i dni ks. Jan Maria Vianney był proboszczem w Ars?
ks. Jan Maria Vianney był proboszczem dokładnie 41 lat 5 miesięcy 23 dni. ;)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T10:24:26+01:00
4 sierpnia
41 lat 5 miesięcy 23 dni
2009-12-23T10:24:03+01:00
1.Obchodzimy 4 sierpnia
2. 41 lat (1818-1859) i 5 miesięcy 23 dni