Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T14:19:37+01:00
Wynalazki wpłynęły pozytywnie na losy świata, dzięki wynalazką np; komputer, samochody możemy się porozumiewać z ludźmi na całym świecie. Dzieki wynalazką zmieniło się nasze otoczenia a zaczęło się od koła. Wynalazki wykorzystujemy w zyciu codziennym np samochód wynalazek Carla Benza
17 3 17
2009-12-23T16:03:16+01:00
Niektóre wynalazki wpłynęły bardzo dobrze na los świata.
Np. Samochód i inne pojazdy, komputer.

-Komputer wpłynął pozytywnie na los świata, ponieważ (np. w biurach) używamy go do tworzenia i prowadzenia rozmaitej dokumentacji.Istnieją programy księgowe i podatkowe, rachunkowe, które mogą znacząco ułatwić pracę. Komputer nie służy tylko do tego. Może służyć dla dzieci do grania, wchodzenie na internet, pomocy.Również porozumiewać się z ludźmi na całym świecie b. szybko. - wynalazek John Eckert i John Willian Mauchly
(za bardzo nie jest to pewne czy to na pewno oni)

-Samochód i inne pojazdy wpłynęły b. dobrze na los świata, ponieważ ludzie mogą szybciej dojechać do pracy, spotkać się z przyjaciółmi, jechać na ważne spotkania.-wynalazek Carla Benza
13 4 13