Hej! Mam takie zadanie:
Na rysunku przedstawiono plan rezydencji republiki bananowej Punta del Canalio, generała Ernesto Pascudo.
a) Wokół każdego budynku chodzi strażnik. Może on iść tuż przy ścianie lub skracać sobie drogę. Oblicz najkrótszą drogę, jaką ma do pokonania każdy strażnik.
b) Znajdź najkrótszą drogę z A do B, omijającą budynki. Jak długa jest ta droga?
Z góry
dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • DA83
  • Początkujący
2009-12-23T12:28:52+01:00
A wiec tak:
sztab wojskowy - 166,06m
Rząd - 163,59m
Parlament - 74,14m
Urząd bezpieczeństwa - 148,28m
Pałac prezydencki - 288,94m

Aby dojśc z punktu A do B trzeba pokonać 204,81m

Dołączam rysynek na którym jest wszystko już obliczone;)
2009-12-23T12:41:58+01:00
A)parlament- droga: ok. 74m
urząd bezpieczeństwa- ok. 148m
rząd- ok. 122m
pałac prezydencki- ok. 314m
ostatni budynek(nazwy nie mogę rozczytać)- ok.166m
b)odpowiedź w załączniku
1 5 1