Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T11:50:06+01:00
(a+b)h/2=144
6(a+b)=144
a+b=24

2(a+b)=48 tyle wynosi suma dlugosci podstaw
1 5 1
2009-12-23T11:53:32+01:00
Ptrapezu prostokatnego=(a+b)*12/2=144cm2

a+b=144:6
a+b=24

2a+2b=48cm

Odp. Suma podstaw trapezu równoramiennego wynosi 48cm.
1 1 1
2009-12-23T12:34:44+01:00
Pole trapezu prostokątnego
(a+b)*12/2=144cm²

a+b=144:6
a+b=24

2a+2b=48cm

Suma podstaw trapezu równoramiennego wynosi 48cm.
1 1 1