Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T12:37:19+01:00
Za każdą chmurą kryje się anioł, który czeka na odpowiedni moment by zejść na Ziemię. Od kiedy znam Ciebie, zrozumiałam/łem dlaczego niebo jest ciągle pogodne... Dziękuję.
2009-12-23T12:38:23+01:00
Przyjaźń wymaga wiele zrozumienia, czasu zaufania.
Gdy przeżywam okres kompletnego załamania i niepewności.
PRZYJACIEL-jest moim najcenniejszym skarbem!!! Dziękuje Ci za to!

Kwiaty w dolinie powiędną, wszystko istnieć przestanie
lecz moja przyjaźń do Ciebie nigdy nie ustanie

MIŁOŚĆ to kwiat róży
PRZYJAŹŃ brzoza płacząca
BRZOZA oprze się burzy
RÓŻĄ wicher potrząsa

przyjaźń więcej w sobie mieści,
niż miłość w sobie zawiera.
bo przyjaźń wszystko oddaje,
a miłość wszystko zabiera.

Dla najlepszego przyjaciela
Wspaniałego kolegi
Miłego kumpla z jednej kapeli
Kolegi od szklanki
Chłopaka jak maliny
A przede wszystkim dla...
2009-12-23T12:44:01+01:00
Spokoju i miłości, wielu tylko miłych gości!
Smacznej wigilii i całusów moc -
w tę najpiękniejszą w roku noc!
Szczęścia kilogramów, ze śniegu bałwanów!
Życzliwych ludzi wokół, żadnej łezki w oku,
przyjaciół jakich mało, przez życie byś szedł śmiało!
Serca bogatego i ciepłego!
No i oczywiście życzę Ci marzeń spełnienia,
i każdego małego czy dużego pragnienia!
lub:
Nie życzę Ci tego co wszyscy, bo to już wiesz. Życzę ciekawych pomysłów i oczywiście ich realizacji też. Byś potrafił cieszyć się z każdej chwili - nie tylko z tych cudownych, jak jest w zwyczaju. Dobrego wyboru, gdy okaże się, że jesteś na dróg rozstaju. Byś spotykał tylko ludzi - aniołów. By te z Twoich marzeń, które spłonęły, powstały z popiołów. Optymizmu od stóp po czubek głowy, byś cokolwiek robisz angażował się w całości, a nie do połowy. By udało Ci się to, o czym inni by pomyśleć się nie ośmielili. Wiedz, że tylko Ci, którzy mieli ponadprzeciętne pragnienia szczyty zdobyli.