Heelp!!! kto chce zarobić punkty i chce się popisać wiedzą z fizyki oto zadanie:

PROSZĘ O DOKŁADNE OBLICZENIA I NAPISĆ
DANE:
SZUKANE:
ROZWIĄZANIE:


1]Oblicz drogę jaką przebędzie w 15 s startujący z miejsca i poruszający się ruchem jednostajnie przyspieszonym samochód ,jeżeli osiągnie po tym czasie szybkość 90km/h.

DAJE NAJ NAJ:* pozdrawiam i życzę wesołych świąt!:D

2

Odpowiedzi

2009-12-23T12:39:49+01:00
Dane:
t = 15 s
v = 90 km/h = 25 m/s

szukane:
s = ?

rozw.:
s = 1/2 * v * t
s = 1/2 * 25 * 15
s = 375 m

odp.:
przebędzie drogę 375 m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T12:39:55+01:00
Dane:
v = 90km/h = 25m/s
t = 15s

Szukane:
s = ?

Rozwiązanie

v = s/t /*t (mnożymy obustronnie przez t)
s = v * t (* - pomnożyć)

s = 25 * 15
s = 375 m

Odpowiedź. Samochód przebędzie drogę 375 metrów.