1.Krzyżówka.

1.Ma spiralnie zwinięte chloroplasty.
2.brunatny glon używany w celach kulinarnych.
3.Glony występujące najbliżej dna morskiego .
4.Otacza je pancerzyk,są składnikiem planktonu.
5.Słabo zróżnicowane,wielokomórkowe ciało glonów.
6.Glony zaliczane do roślin.

1.( na 9 liter)
2.(na 10 liter)
3.(na 11 liter)
4.na 9 liter)
5.(na 6 liter)
6.(na 9 liter)

2.Krzyżówka.

1.Jednokomórkowe organizmy podobne do zwierząt.
2.Organelle ruchu pantofelka.
3.Glon i grzyb w jednym ciele.
4.Nitkowate komórki grzyba.
5.Umożliwia ruch euglenie zielonej.
6.Zbudowany z materiału genetycznego i kapsydu.
7.W tej organelli znajduje się chlorofil.
8.Zróżnicowane,samożywne organizmy wodne.

1.(na 12 liter)
2.(na 6 liter)
3.(na 6 liter)
4.(na 8 liter)
5.(na 3 litery)
6.(na 5 liter)
7.(na 11 liter)
8.(na 5 liter)

Dzięki ;* ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T12:43:08+01:00
PIERWSZA KRZYŻÓWKA

1.Skrętnica
2.Listownica
3.Krasnorosty
4.Zielenice
5.Plecha
6.Zielenice

Hasło:Sinice

DRUGA KRZYŻÓWKA

1.pierwotniaki
2.rzęski
3.porost
4.strzępki
5.witka
6.wirus
7. chloroplast
8.glony

Wyjdzie: PROTISTY
4 5 4
2009-12-23T14:00:20+01:00
1 KRZYŻÓWKA

1)Skrętnica
2)listownica
3)krasnorosty
4)zielenice
5)plecha
6)zielenice


2 KRZYŻÓWKA

1)pierwotniaki
2)rzęski
3)porost
4)strzępki
5) wić
6)wirus
7)chloroplast
8)glony

proszę bardzo:D
mam nadzieje ze pomogłam:*
3 3 3