Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Asha
  • Rozwiązujący
2009-12-23T13:02:56+01:00
Zakopane, 19.12.09r
Droga Magdo!

Jestem właśnie na feriach w Zakopanem.
Świetnie się tu bawię. Pisze do ciebie bo już się
stęskniłam. Musisz poprosić rodziców żeby cie tu przywieźli.
pojeździłybyśmy na nartach i byłoby świetnie!
Czekam na twój list. Napisz jak najszybciej.

Pozdrawiam
( tu wpisz swoje imię
i nazwisko)

PS. Pośpiesz się z przyjazdem, bo wracam za dwa tygodnie!
1 5 1
2009-12-23T13:05:47+01:00
cześć sandra

w ferie odwiedze cię i będziemy razem zjeżdzali z górek na sankach.już nie mogę doczekać sie ferii.nass rodzice pojada w tedy na impreze.przywioze sze soba tą grę którą tak bardzo lubisz.czekam na twój list bo się uciesze jak ty też mi wyślesz.



pozdrawiam serdecznie......