Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:00:04+01:00
No na pewno oficjalnie:) Chyba, że to jakiś nauczyciel, z którym dobrze żyjesz, z poczuciem humoru, a tacy też się zdarzają :).

Np. takie mogą być:

Przez śnieżycę, zawieruchę
ślę życzenia i otuchę,
by te święta choć tak zimne
były ciepłe i rodzinne.
Moc prezentów i miłości
w Nowym Roku pomyślności.

lub

Żeby karp był doskonały
i pierogi smakowały.
Dużo szczęścia i radości,
w tym dniu samych pomyślności.
Prezentów i humoru dobrego,
wszystkiego najlepszego!
1 1 1
2009-12-23T13:01:36+01:00
Święta Bożego Narodzenia to czas przepełniony szczególną atmosferą rodzinną, pełną radości i pamięci o bliskich, okres wielu refleksji osobistych, a zarazem czas wesołego kolędowania i nadziei płynącej ze świadomości, iż Bóg stał się człowiekiem, dzieląc
z nami trudy i znoje…
Łamiąc się symbolicznie wigilijnym opłatkiem proszę przyjąć życzenia Bożego błogosławieństwa, radości
i pokoju serca.
Niech Nadchodzący Nowy Rok będzie czasem pokoju, serdeczności i międzyludzkiej życzliwości.
1 1 1
2009-12-23T13:04:54+01:00
Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę pani/panu szczerze.
Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę.
Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni.
Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei.
By spełniło się choć jedno z pana/pani marzeń.
Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!