Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T15:47:29+02:00
Cechy:
- nie posiada jądra komórkowego
- brak chloroplastów
- brak mitochondriów
- brak organelli błoniastych
- ściana komórkowa składa się z mureinę oraz śluzowatą otoczkę

30 4 30
2009-09-15T15:51:27+02:00
- komórka bakterii ma substancje jądrową a nie jądro komórkowe .
- komórka bakterii ma charakterystyczną rzęskę .
- komórka bakterii nie zawiera większości organelli .
11 3 11