Odpowiedzi

2009-12-23T13:16:41+01:00
Drogi,Święty Mikołaju...
W tym roku chciałabym dostać okulary nerdy,płytę Kerli-Love is dead i/lub telefon dotykowy.Mam nadzieję,że spełnisz moją proźbę i dasz m to,czego pragnę.
...............(imię)
......................(nazwisko)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:19:21+01:00
Drogi Mikołaju ! miejsce
Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuje za rower, który dostałem od Ciebie poprzedniego roku. Jest super.
Drogi Mikołaju mam do Ciebie jedną prośbę.Jakbyś mógł spełnic moje marzenie tzn. chciałbym dostać model samolotu do sklejania i trochę słodyczy, które uwielbiam.
Ściskam z całych sił i proszę nie zapomnij o mnie w następnym roku.
Twoje imie
Dostałem piątkę :)
1 5 1
2009-12-23T13:31:15+01:00
Drogi Mikołaju!
Dużo myślałam o tym co bym chciała dostać pod choinkę, lecz nic nie przychodziło do głowy, przecierz niczego mi nie brakuje.
Jakby można było Cię prosić o prezenty nie materialne, poprosiłabym Cię o dobroć na tej Ziemi bo tylko tyle, brakuje do szczęscia.