Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:31:38+01:00
I prefer being outside. let' s go mountain-biking. Are there any hills near here? -- Wolę przebywać na świeżym powietrzu. Chodźmy pojeździć na rowerach, po górach. Czy są tam blisko jakieś wzgórza ?
2009-12-23T13:37:26+01:00
Wolę być na zewnątrz. Chodźmy na rowerach górskich. Czy są tam w pobliży jakiekolwiek wzgórza?

Are there any hills near here?
2009-12-23T14:37:39+01:00
Brakujace slowo : some

Dziwne tlumaczenie mi wyszlo
Wole byc na zewnatrz. Chodz idziemy na gore? . Sa tam jakies wzgorza w poblizu ??