Odpowiedzi

2009-12-23T13:37:24+01:00
P= W/T (W przez T ułamek)
P= 50/1
P= 50 J/S= [W]
2009-12-23T13:36:32+01:00
H = 50 m
m = 1 000 000 kg
t = 1 s
P = W / t
W = Ep = m * g * h
W = 1 000 000 * 10 * 50 = 500 000 000 J
P = 500 000 000 W = 500 MW
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:43:48+01:00
P = W/t
W = m*g*h

h - 50m
m - 1 000 000kg
t - 1s
g - 10 m/s²

W = 1 000 000 * 50 * 10
W = 500 000 000 J

P = 500 000 000 ÷ 1
P = 500 000 000 W
P = 500 MW