Przetłumacz na polski i wpisz odpowiednie słowo-
1. There isn't ....... countryside near here, but there are....... interesting parts of town. ( some, any )
2. Great. Let's go and look at ....... traffic lights. ( some, any )
3. Don't be silly. There are ....... streets in the centre where there isn't ....... traffic. You just hate cities! ( some, any )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:57:49+01:00
Any, some
some
some, any

1. Tam nie ma żadnym wiosek w pobliżu, ale są interesujące miejsca w mieście,.
2. Świetnie. Chodźmy i zobaczmy światła uliczne.
3. Nie bądź głupia. Ulice są w centrum, gdzie nie ma ruchu drogowego. Po prostu nie nawidzisz miast!
2009-12-23T14:04:30+01:00
1. There isn't any countryside near here, but there are some interesting parts of town. ( some, any )
2. Great. Let 's go and look at some traffic lights. ( some, any )
3. Don't be silly. There are some streets in the centre where there isn't any traffic. You just hate cities! ( some, any )

1. Tam nie ma żadnym wiosek w pobliżu, ale są interesujące miejsca w mieście..
2. Świetnie. Chodźmy i zobaczmy niektóre światła.
3 Nie głupku Istnieje kilka ulic w centrum miasta, gdzie nie ma żadnego ruchu.
Poprostu nie nawidzisz miasta.
2009-12-23T14:28:55+01:00
1. There isn't any countryside near here, but there are some interesting parts of town. ( some, any )
2. Great. Let's go and look at some traffic lights. ( some, any )
3. Don't be silly. There are some streets in the centre where there isn't any traffic. You just hate cities! ( some, any )


1. Tam nie ma żadnym wiosek w pobliżu, ale są interesujące miejsca w mieście,.
2. Świetnie. Chodźmy i zobaczmy światła uliczne.
3. Nie bądź głupia. Ulice są w centrum, gdzie nie ma ruchu drogowego. Po prostu nienawidzisz miast!