Odpowiedzi

2009-12-23T13:58:29+01:00

1. «znajdujący się na przodzie»
2. «będący w bardzo dobrym gatunku»
3. «przodujący w czymś»
4. «idący lub stojący na przodzie»
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T13:59:37+01:00
Najprzedniejszy- to co było najwcześniej (ktoś był najprzedniejszy- zdobył coś szybciej od ciebie albo kogokolwiek (pierwszy) najprzedniej- na samym początku, przed wszystkim.
5 2 5
2009-12-23T14:00:29+01:00
Stopień najwyższy od przymiotnika: przedni

a to oznacza, że coś jest najbardziej wyjątkowe, wyborne, świetne
3 3 3