Chciałabym, żebyście podali 12 utworów, utworów które można zaśpiewać na konkursach międzynarodowych np. dla tonacji o niskim głosie ale bez przesady. Piosenki mogą być polskie jak i zagraniczne(szczególnie francuskie). Prosiłabym żebyście nie wypisali jakiś tandetnych piosenek co leca w radiach czasami. Dam najlepsza odpowiedź za konkrety.

Pozdrawiam.:)

PS: z góry dzięki!;D

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T14:15:23+01:00
Wpisz w google karaoke i wyskoczy ci dużo.
A jeżeli nie będzie to moim zdaniem:

,,Coś za coś"
,,Dziękuje ci"
,,Dotknąc cię"
,,Afromental"
,,rewolucja"
,, Nie daj się"
,,Znak pokoju"
,,Agnieszka"
,,Każdego dnia"
,,Ładna i cwana"


i niewiem nie mam więcej pomysłów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T14:18:12+01:00
Maciej Silski - Gdy umiera dzień
2 bajki-doda
cicho-ewa farna
lustro - Gosia Andrzejewicz
Twilight - Je Fais de Toi Mon Essentiel
Emmanuel Moire-sans dire un mot
Myslovitz - Długość dźwięku samotności
Shy'm - Rêves d'enfants
Farba-Chcę tu zostać
Shy'm - Clip "T'es parti"
Shy'm - Clip "Victoire"
Ewa farna- dmuchawce, latawce, wiatr
1 1 1
2009-12-23T14:27:06+01:00
Na ostatnim konkursie obcojęzycznym moja grupa śpiewała:
mamma mia- abba (zespół)(mam karaoke)
les rois du monde- z musicalu romeo et juliette (zespół)
tu troveras- natasha st pier (solo) (mam karaoke)
Marie Myriam- "L'oiseau et l'enfrant"
i jeszcze 2 nataszy st pier.. mam je na kompie jbc to ci wyśle :)
możesz jeszcze francuzką wersje Senu o warszawie niemena
Twilight - Je Fais de Toi Mon Essentiel też się nadaje na taki konkurs... :)
Nos randez-vous- natashy spoko jest taki konkurs.. więcej nie pamiętam.. bylo dużo niemieckich... :)
pozdrawiam