Slajd na święta z piosenką (all i want for christmas is you mogę przesłać) z życzeniami itp. można jakieś animie o szczegóły pytać w wiadomości prywatnej
czekam dzisiaj do 21:00

oczywiście dam NAJ!!!!!!!!!

NAJLEPIEJ W PROGRAMIE MICROSOFT POWER POINT

NA KOŃCU PODPIS : ŻYCZY INGA Z TATĄ
;]
:P
prześlecie póżniej mi na pocztę

2

Odpowiedzi

2009-12-23T15:15:04+01:00
To dzieło jest mojego autorstwa i zabraniam kopjowania go w celach komercyjnych na zadane.pl lub innych serwisach

Prezentacja:
http://hostuje.net/file.php?id=ed792680019b3953ce772f10dab89082

Pokaz slajdów:
http://hostuje.net/file.php?id=09958fe733362d6f34d92c6b5aa5436d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T17:06:00+01:00
Wyśle ci ok.
NA POCZTE TYLKO PODAJ E-MAIL