W jednym z niemieckich czasopism znalazłeś/łaą rubrykę kulinarna,w której opublikowane są przepisy czytelnikow. napisz list do redakcji w którym;
1)przedstawisz się krótko i wyrazisz zainteresownie gastronomią
2)informujess o potrawie,na którą przepis podajesz i uzasadnisz swój wybór
3) podajesz składniki i sposób przyrządzenia potrawy
4)udzielasz wskazówek dotyczących odpowiednich dodatków i sposobu podawania.

Z góry dziękuję:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T15:36:29+01:00
PO NIEMIECKU

Ich bin Monica, ich lebe seit 23 Jahren. Ich bin in der Gastronomie interessiert, weil meine Eltern ihre Pension zu halten, und Ich mag zu helfen. Ich habe ein Rezept für Schweinekoteletts aufgenommen, weil es ist mein Lieblingsessen für das Mittagessen.

Pork Chop - Komponenten

* 4 Scheiben Schweinefleisch ohne Knochen Lende
* 1 Ei
* 1 EL Mehl
* 1 Tasse Semmelbrösel
* 2 Esslöffel Planty oder Frittieröl
* Salt
* Pepper
* Ew Esslöffel Salz anstatt Vegeta

Schweinekotelett - zur Vorbereitung
Der Metzger fragen ukrojenie vier Koteletts schabowych - der Verkäufer Sie werden verstehen:). Fleischscheiben In lauwarmem Wasser ausspülen. Dann, auf dem harten Boden Legen Sie das Tuch auf dem Brett. Pestle zerschlägt Scheiben von Fleisch, so dass mindestens die Hälfte ihrer Fläche erhöht. Versuchen Sie, dass zu viel Fleisch nicht postrzępiło, vor allem, müssen Sie nicht durchbrochen durch und durch:)
Bereiten Sie die zwei Platten: Die erste rozbełtane, rohes Ei auf der zweiten - Semmelbrösel mit Mehl, Salz und Pfeffer vermischt (oder Vegeta). Nehmen Sie das Fleisch zubereitet, und sie gründlich rollte individuell, zuerst in Ei, dann im Teig.
Warm und sauber löst das Fett in der Pfanne (es sollte eine Menge, so dass gleichmäßig bedeckt die gesamte Unterseite der Pfanne) und laufen auf dem flachen Schnitzel. Fry für 2 Minuten auf beiden Seiten der starken Hitze (Vorsicht, kann das Fett Splatter!), Wenn die Koteletts gebraten und zrumienią, können Sie die Flamme reduzieren und decken die Pfanne Deckel (unten, sondern es beenden, indem von Zeit zu Zeit zu vermeiden, verbrannt). Nach 4 -5 Minuten braten Schweinekoteletts sind bereit, auf den Tellern lehren

Wie am besten den Salatblatt auf der einen Seite geben und die Hälfte der Trauben, Kartoffeln und Salat.

PO POLSKU

Jestem Monika, mieszkam na 23 lat. Jestem zainteresowana w gastronomii, jak moi rodzice zachowują emerytalnych, a chciałbym pomóc. Mam zawiera przepis na kotlety, bo to moja ulubiona potrawa na obiad.

Kotlet schabowy - Komponenty

* 4 plastry schab bez kości
* 1 jajko
* 1 łyżka mąki
* 1 filiżanka bułki tartej
* 2 łyżki oleju do gotowania lub Planty
* Sól
* Pieprz
* Ou łyżki soli zamiast Vegeta

Żeberka wieprzowe - w przygotowaniu
Rzeźnik zapytał ukrojenie cztery schabowych kotletów - są sprzedawcy, was zrozumieć). Plastry mięsa wypłukać w letniej wodzie. Następnie, na twardej podłodze Put materiału na płycie. Tłuczek łamie kawałki mięsa, tak, że co najmniej połowa jej wzrostu powierzchni. Spróbuj, że zbyt dużo mięsa nie jest postrzępiło musi, przede wszystkim, nie włamują się i dzięki:)
Przygotować dwie płyty: pierwsza rozbełtane, surowe jajko na drugim - bułka tarta z mąki, soli i pieprzu wymieszać (lub roślinność). Usuń gotowane mięso i dokładnie gorąco indywidualnie, najpierw w jajka, a następnie w panierce.
Ciepłe i czyste rozpuszcza tłuszcz na patelni (powinno być dużo, że) równomiernie obejmuje całe dnie patelni i uruchomić na płaskiej stek. Smaż 2 minuty z każdej strony żar (uwaga może pryskać smaru!) Jeśli zrumienią i smażone kotlety, można zmniejszyć płomień i przykryć patelnię pokrywką (na dole, a zakończyć ją od czasu do czasu aby uniknąć spalania). Po 4 -5 minut smażyć schabowe są gotowe do nauczania na płytach

Jak najlepiej dać listkiem sałaty z jednej strony, a połowę winogron, ziemniaki i sałatka.
2009-12-23T15:40:48+01:00
Mein Name ist ........... . Ich liebe Pflanzen und Essen zu kochen.
Heute möchte ich Ihnen zu zeigen, das Rezept für einen leckeren Kuchen.
Dies wird der Apfelkuchen, weil mein Lieblings-Früchte Apfel, und im Allgemeinen Ich mag dieses Kuchens.
Methode der Vorbereitung:
Zubereitungszeit: 20 Minuten
Backen: 30-40 Minuten
Schwierigkeitsgrad: Leicht
a) Zutaten:
• 1-1,5 kg kwaskowatych Äpfel (vorzugsweise antonówek)
• 500 g Mehl
• 250 g Butter oder andere pflanzliche Fette
• 4 Eigelb
• 200g Zucker
• 1 EL Sahne
• 2 flache Teelöffel Backpulver
• 1 EL Semmelbrösel
b) die Phasen der Vorbereitung:
1. Äpfel schälen und reiben Sie die Reibung der großen Maschen. Und dann braten in einem Topf mit einem Löffel Zucker (nicht notwendigerweise) ein wenig Wasser gießen, damit sie nicht przypaliły. (Sie können ein wenig Zimt.

2. Um den Teig vorbereiten, sollten mit dem Mehl gemischt werden, Backpulver, und dann przesiekać mit ihrem Fett. Dann fügen Sie das Eigelb, Zucker und Sahne und kneten alles gründlich. Dann teilen sie in 2 Teile und die Nadel aus.

3. Ein Teil auf einem rechteckigen Blech mit Backpapier im Voraus gesäumt angeordnet, mit Semmelbrösel bestreuen und Verhängung Masse Apfel. Dann wird der zweite Teil der Äpfel, decken Sie den Teig, stechen sie mit einer Gabel einstechen und backen bei 180 ° C ca. 30 Minuten. Mit Puderzucker bestreuen. Mit Schlagsahne servieren. Bon Appetit!


Przetłumaczone na Polski ;

Nazywam się ........... . Uwielbiam rośliny i przyrządzać potrawy.
Dzisiaj chciałabym pokazać przepis na pyszne ciasto.
Będzie to jabłecznik, ponieważ moim ulubionym owocem jest jabłko i ogólnie bardzo lubię to ciasto.
Sposób przygotowania :
Przygotowanie: 20 minut
Pieczenie: 30-40 minut
Trudność: łatwe
a)Składniki :
•1-1,5 kg kwaskowatych jabłek (najlepiej antonówek)
•500 g mąki
•250 g masła roślinnego lub innego tłuszczu
•4 żółtka
•200g cukru
•1 łyżka śmietany
•2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
•1 łyżka bułki tartej
b)Etapy przygotowania :
1. Jabłka obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach. A następnie przesmażyć w garnku z łyżką cukru (niekoniecznie) podlewając odrobiną wody, żeby się nie przypaliły. (można dodać troszkę cynamonu.

2. W celu przygotowania ciasta należy mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, a następnie przesiekać z nią tłuszcz. Potem dodać żółtka, cukier i śmietanę i wszystko dokładnie zagnieść. Następnie podzielić je na 2 części i rozwałkować.

3. Jedną część ułożyć na prostokątnej blaszce wyłożonej wcześniej papierem do pieczenia, posypać tartą bułką i nałożyć masę jabłeczną. Następnie należy jabłka przykryć drugą częścią ciasta, nakłuć je widelcem i piec w temperaturze 180 stopni C przez około 30 min. Posypać cukrem pudrem. Podawać z bitą śmietaną. Smacznego!!!