Czy możecie mi pomóc napisać to zadanie z wosu?
polega ono na wybraniu dwóch lub trzech z tych wartości

*wolność jednostki
*ochrona życia ludzkiego
*sprawiedliwość
*równość
*praworządność czyli rządy prawa
* pluralizm (różnorodnosć)
*tolerancja
* dobro wspólne
* patriotyzm
* jawnosć życia publicznego i prawda
* spokój społeczny
* bezpieczeństwo państwa i obywateli
* samorządność

i napisać Które z wartości demokratycznych są dla mnie najważniejsze . Uzasadnij wybór

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T15:29:09+01:00
- Równość, ponieważ każdy człowiek powinien być traktowany równo i mieć wszystkie prawa jak wszyscy
- Spokój społeczny, ponieważ jest ważny jako bezpieczeństwo państwa i obywatelii
- Bezpieczeństwo państwa i obywateli ponieważ bez bezpieczeństwa ludzie się boją i wyjeżdżają z kraju by zapewnić sobie bezpieczeństwo
2009-12-23T15:38:39+01:00
-równość
-bezpieczeństwo państwa i obywateli
uważam ze te wartości są najważniejsze,ponieważ będąc równym sobie,wszyscy obywatele danego pansta,będą dla siebie milsi,i ich życie codzienne stanie się łatwiejsze.A odnosząc się do bęzpieczeństwa,to bez niego kazdy bylby podenerwowany,nie myslal logicznie.a to w panstwie jest bardzo potrzebne.