Odpowiedzi

2009-12-23T15:27:54+01:00
C) (4xy-3)²=16x²y²-24xy+9
d) (-2-x)²=4-4x+x²
2009-12-23T15:28:53+01:00
(4xy - 3)²=16x²y²-24xy+9

(-2 - x)²=4-(-4x)+x²=4+4x+x²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T16:11:21+01:00
(4xy-3)2=16xdo kwadratu y do kwadratu-9
(-2-x)2=4-x do kwadratu
(1/4x-3y)2=1/16x do kwadratu -9y do kwadratu
(x/4-y/3)2=(1/4x-1/3y)2=1/16x do kwadratu-1/9y do kwadratu
(1 1/3-x)2=(4/3-x)2=16/9-x do kwadratu