Odpowiedzi

2009-12-23T15:33:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T15:35:29+01:00
1 ha=100m×100m=10 000m²
1km=1000m
1km²=1000m×1000m=1 000 000 m²
czyli 1km²=100ha→1ha=0,01km²
a]150ha=150×0,01km²=1,5km²
b]1ar=100m²
1km²=1000000m²=1000000:100=10000arów
1ar=0,0001km²
1000000a=1000000×0,0001=100km²
c]45ha=45×0,01km²=0,45km²-pozdrawiam
2 5 2
2009-12-23T15:36:38+01:00
Najlepiej będzie jeśli rozpiszesz zamianę jednostek:
10000m kwadratowych = 100a = 1ha = 0,01km kwadratowego
1km kwadratowy = 100ha = 10000a = 1000000m kwadratowych
odp.
150ha = 1,5km²
1000000a = 100km²
45ha = 0,45km²