Prostokąt i równoległobok mają jednakowe pola .Dłuższy bok równo jest równy dłuższemu bokowi prostokąta.Boki prostokąta są w stosunku a jego obwód wynosi 54cm.Jaka jest długość wysokości równoległoboku wadzonej na jego dłuższy bok?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T16:00:42+01:00
V prostokąta czyli = a+b+a+b
54cm = 7+20+7+20
P= 7*20
P= 140 cm kwadratowych

Równoległobok:
140 = 20 razy h
H = 7 cm

czyli H równoległoboka jest takie samo jak a prostokąta
2009-12-23T19:17:14+01:00
Dane:
p1=p2
ob1=54
p1=ab
p2=ah
a=a
54cm=2y+2x
54cm= 14=40
54cm=(7+7)+ (20+20)
P=ab
P=20*7= 140
P1=p2
140=ah
140=20*h
h=b
h=7cm