Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T16:04:18+01:00
Właściwości wspólne azotu i tlenu :)
- gaz,
- bezbarwny,
- słabo rozpuszcza się w wodzie,
- niemetal,
- bezwonny.


Roznice we wlasciwosciach tlenu i azotu
-tlen laczy sie z niemetalami i metalami tworzac tlenki a azot nie
-tlen podtrzymuje proces spalania isam sie nie pali
-azot nie podtrzymuje procesu spalania
32 3 32
2009-12-23T16:04:38+01:00
Właściwości wspólne azotu i tlenu:
- gaz,
- bezbarwny,
- słabo rozpuszcza się w wodzie,
- niemetal,
- bezwonny


Roznice we wlasciwosciach tlenu i azotu
-tlen laczy sie z niemetalami i metalami tworzac tlenki a azot nie
-tlen podtrzymuje proces spalania i sam sie nie pali
-azot nie podtrzymuje procesu spalania;)


POZDRAWIAM:D;)
19 3 19