Gliceryna to też alkohol.Można ją opisać następującymi właściwościami fizycznymi: ciecz, gęsta,bezbarwna,higroskopijna, bezwonna
Wskaż tę właściwość fizyczną gliceryny , która powoduje , że nie powinno sie używać glicerynowego kremu do rąk w czasie mrozów.Uzasadnij swój wybór.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T17:03:33+01:00
Oczywiście jest to higrroskopijność, ponieważ gliceryna pobiera wodę z otoczenia która następnie zazmarza na naszych rękach...
2009-12-23T17:05:18+01:00
Bo higroskopijność przyciąga wodę więc nasz eręce byłyby mokre i mogły by zamarznąć