Odpowiedzi

2009-12-23T16:21:25+01:00
europa Albania
Andora
Austria
Belgia
Bośnia i Hercegowina
Bułgaria
Chorwacja
Czarnogóra
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja 1
Hiszpani
Holandia
Irlandia
Islandia
Liechtenstein
Litwa
Luksemburg
Łotwa
Macedonia
Malta
Mołdawia
Niemcy
Norwegia
Polska
Portugalia6)
Rosja
(tylko część europejska)
Rumunia
San Marino
Serbia8)
Słowacja
Słowenia
Szwajcaria
Turcja9)
(tylko część europejska)
Ukraina
Watykan
Węgry
Wielka Brytania
Włochy


Afryka

Algieria Kamerun Republika Środkowoafrykańska
Angola Kenia Republika Zielonego Przylądka
Benin Komory Rwanda
Botswana Kongo (Republika Konga) Senegal
Burkina Faso Lesotho Seszele
Burundi Liberia Sierra Leone
Czad Libia Somalia
Demokratyczna Republika Konga (Zair) Madagaskar Suazi
Dżibuti Malawi Sudan
Egipt Mali Tanzania
Erytrea Maroko Togo
Etiopia Mauretania Tunezja
Gabon Mauritius Uganda
Gambia Mozambik Wybrzeże Kości Słoniowej
Ghana Namibia Wyspy Świętego Tomasza i Książęca
Gwinea Niger Zambia
Gwinea Bissau Nigeria Zimbabwe
Gwinea Równikowa Republika Południowej Afryki

ameryka s

Argentyna -
Boliwia -
Brazylia -
Chile -
Ekwador -
Gujana -
Kolumbia -
Paragwaj -
Peru -
Surinam -
Urugwaj -
Wenezuela -
Gujana Francuska

azja


Afganistan Jemen Singapur
Arabia Saudyjska Jordania Sri Lanka
Bahrajn Kambodża Syria
Bangladesz Katar Tajlandia
Bhutan Korea Południowa (Republika Korei) Timor Wschodni
Birma (Mianma) Korea Północna (Koreańska Republika Ludowo Demokratyczna) Wietnam
Brunei Kuwejt Zjednoczone Emiraty Arabskie
Chiny (Chińska Republika Ludowa) Laos Terytoria zależne
Filipiny Liban Hongkong
Indie Malediwy Makau
Indonezja Malezja Palestyna
Irak Mongolia Tajwan (Republika Chińska)
Iran (Islamska Republika Iranu) Nepal Wyspa Bożego Narodzenia
Izrael Oman Wyspy Kokosowe
Japonia Pakistan




australia


ameryka n

Antigua i Barbuda
Bahamy
Belize Belmopan Dominika
Dominikana
Gwatemala
Honduras
Jamajka
Kanada
Kostaryka
Nikaragua
Panama
Saint Kitts i Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent i Grenadyny Salwador
Stany Zjednoczone
Trynidad i Tobago


2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T16:34:21+01:00
AFRYKA
Algieria
Angola
Botswana
Burkinia Faso
Burundi
Czad
Dżibuti
Egipt
Etiopia
Ghana
Gwinea
Kamerun
Kenia
Komory
Kongo
Liberia
Libia
Madagaskar
Malawi
Mali
Maroko
Mauretania
Mauritius
Mozambik
Namibia
Niger
Nigeria
RPA
Rep. Środkowoafrykańska
Senegal
Seszele
Sierra Leone
Somalia
Sudan
Tanzania
Togo
Tunezja
Uganda
Wybrz. Kości Słoniowej
Wyspy Św. Tomasza i Książęca
Dem. Rep. Konga
Zambia
Państwa w Europie:
1. Albania
2. Andora
3. Austria
4. Belgia
5. Białoruś
6. Bośnia i Hercegowina
7. Bułgaria
8. Chorwacja
9. Czarnogóra
10. Czechy
11. Dania
12. Estonia
13. Finlandia
14. Francja
15. Grecja
16. Hiszpania
17. Holandia
18. Irlandia
19. Islandia
20. Kazachstan
21. Liechtenstein
22. Litwa
23. Luksemburg
24. Łotwa
25. Macedonia
26. Malta
27. Mołdawia
28. Monako
29. Niemcy
30. Norwegia
31. Polska
32. Portugalia
33. Rosja
34. Rumunia
35. San Marino
36. Serbia
37. Słowacja
38. Słowenia
39. Szwajcaria
40. Szwecja
41. Turcja
42. Ukraina
43. Watykan
44. Węgry
45. Wielka Brytania
46. Włochy
Państwa w Azji:
1. Afganistan
2. Arabia Saudyjska
3. Armenia
4. Azerbejdżan
5. Bahrajn
6. Bangladesz
7. Bhutan
8. Birma
9. Brunei
10. Chiny
11. Cypr
12. Egipt
13. Filipiny
14. Grecja
15. Gruzja
16. Indie
17. Indonezja
18. Irak
19. Iran
20. Izrael
21. Japonia
22. Jemen
23. Jordania
24. Kambodża
25. Katar
26. Kazachstan
27. Kirgistan
28. Korea Południowa
29. Korea Północna
30. Kuwejt
31. Laos
32. Liban
33. Malediwy
34. Malezja
35. Mongolia
36. Nepal
37. Oman
38. Pakistan
39. Rosja
40. Singapur
41. Sri Lanka
42. Syria
43. Tadżykistan
44. Tajlandia
45. Timor Wschodni
46. Turcja
47. Turkmenistan
48. Uzbekistan
49. Wietnam
50. Zjednoczone Emiraty Arabskie
Ameryka Południowa:
Argentyna
Boliwia
Brazylia
Chile
Ekwador
Gujana
Kolumbia
Paragwaj
Peru
Surinam
Urugwaj
Wenezuela
Gujana Francuska
Ameryka Północna:
Antigua i Barbuda
Bahamy
Barbados
Belize
Dominika
Dominikana
Grenada
Gwatemala
Haiti Port-au-Prince
Honduras
Jamajka
Kanada
Kostaryka
Kuba
Meksyk
Nikaragua
Panama
Portoryko
Saint Kitts i Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent i Grenadyny
Salwador
Stany Zjednoczone
Trynidad i Tobago
5 4 5