Odpowiedzi

2009-12-23T17:28:01+01:00
Pp= a*h
50,4 = a * 2,8
a= 50,4/2,8
a= 18

Pp= b*h2
50,4 = b*1,2
b= 50,4/1,2
b= 42

V= 2a + 2b

V= 36+84
V= 120 dm szesciennych


TO JEST DOBRZE!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T17:33:24+01:00
Dla kolegi wyżej!!! DOBRZE NAPISALEŚ WZÓR NA OBWÓD, TYLKO OD KIEDY JEDNOSTKĄ OBWODU SĄ DM SZEŚCIENNE??

P = a * h1
50,4 = 2,8a
a = 50,4 : 2,8
a = 18 dm

P = b * h2
50,4 = 1,2b
b = 50,4 : 1,2
b = 42 dm

obwód :

Ob = 2a + 2b
Ob = 2 * 18 dm + 2 * 42 dm
Ob = 36 dm + 84 dm
Ob = 120 dm