Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T17:19:16+01:00
"teatr antyczny"
Orchestra, skene, proskenium, aktorzy, mężczyźni, maski, tragedie, komedie, Sofokles, decorum, zasada trzech jedności, mimezis. oczyszczenie, bóg Dionizos.
2009-12-23T17:19:28+01:00
-koturny
-mężczyźni
-komedia
-tragedia
-Sofokles
-maski teatralne
-Arystotleles

W złączniku dodaje maskę antycznego teatru greckiego.
Jeżeli pomogłam daj naj.
;)