Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T17:39:07+01:00
Przystosowania pszczół do lotu:
-owalna, podłużna sylwetka ( 7-17 mm )
-specyficzny kształt skrzydeł

Jeżeli pomogłam daj naj.
2 3 2
2009-12-23T17:43:46+01:00
Psczoły
Podczas lotu kierują się zawsze do jednego gatunku kwiatów, Kształt skrzydeł
Oddychaja za pomaca tchawek. Cienkie rureczki oplataja cale cialo i sa bardzo rozgalęzione. Najciensze galazki dostarczaja tlen bezpośrednio do komórki a także usuwają z tamtąd dwutlenek węgla (co2). Przetchlinki sa to otwory umiejscowione na odwłoku(tylku) i umożliwiają wentylacje całego ciala. Dzieki temu owad lepiej lata.
Nie wiem czy o to chodziło ale napisałam xD
2 1 2