Zad.13 z Kapitel 2 w książce Aha 3A
Twój przyjaciel z Wiednia napisał ci e-mail, że znowu pokłócił się z rodzicami.Odpisz mu i:
-zapytaj o powody kłótni
-doradź mu długą i spokojną rozmowe z rodzicami,
-pociesz go ze i ty czasami masz rodziców po dziurki w nosie, ale w końcu dochodzicie do porozumienia

2

Odpowiedzi

2009-12-23T17:52:24+01:00
Warum streiten bei Ihren Eltern?
Sie sollten mit Ihrer Familie und in Ruhe zu sprechen, bis Sie eine Einigung zu erzielen.
Auch ich argumentieren bisweilen mit ihren Eltern, sondern um sich zu entschuldigen und dann zu einer Einigung kommen. Versuchen Sie es auch!

Tłumaczenie :

Dlaczego kłócisz się z rodzicami ?
Powinieneś porozmawiać z rodziną spokojnie i długo, aż dojdziecie do porozumienia.
Nawet ja czasem kłócę się z nimi, ale później się przepraszamy i dochodzimy do porozumienia. Spróbuj tak też !
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T17:58:48+01:00
Hallo,
wie geht's bei dir noch? Bei mir alles nach seinem alten Gang. Ich bin uberrascht uber deine Probleme mit deinen Eltern. Wieso streitest du mit deninen Eltern? Worum gign es? Ich denke,dass du mit deinen Eltern in Ruhe solltest. Das ist das besten Losung. Das Gesprach soll lang sein. Ich mache auch so,wem ich streit zu Hause habe Manchmal habe ich von meinem Eltern Nase voll.Aber am Ende haben wir Ruhe zu Hause
Hdl (imię)
2 3 2