Odpowiedzi

2009-12-23T18:09:40+01:00
0,2km=200m=20000cm

l=πd
l=12*22/7
l=37,7cm

20000cm/37,7cm=530 obrotów

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T18:12:44+01:00
R = 12cm : 2 = 6cm
s = 0,2km = 200m = 20 000cm

Obw = 2[pi]r
Obw = 2 x 22/7 x 6 cm = 37,7 cm

20 000cm : 37,7= 531

Odp. Wykona 531 obrotów.
2009-12-23T19:25:53+01:00
0,2km=20000cm
d=12cm
r=d:2=12cm:2=6cm

l=[pi] d
l=22/7 * 12cm=264/7cm = 37,7[...] cm

20000cm : 37,7=530,5[...]

To kolo wykona 530 pełnych obrotów.
1 5 1