Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T18:48:58+01:00
1) Budowanie zbiorników wodnych to ochrona przed powodzią, ale także atrakcja turystyczna. Myślę jednal, że w przypadku rzek karpackich jest to wariant pierwszy- ochrona przed powodzią.

2) W Beskidzie Śląskim.
17 4 17
2009-12-23T18:50:38+01:00
1.
- produkcja energii (zbiornik Czorsztyński, zbiornik Soliński, zbiornik Dobczycki);
- retencja wody (zbiornik Soliński);
- ochrona przeciwpowodziowa;
- utworzenie zbiornika zwiększa atrakcyjność turystyczną regionu (zbiornik Czorsztyński, zbiornik Soliński);
2.
Beskid Śląski
9 4 9