Odpowiedzi

2009-12-23T19:05:48+01:00
1 przecież tylko raz tak się zachowywałem/zachowywałam dajcie mi jeszcze jedną szansę
2. ostatio poprawiłem/ poprawiłam się z matematyki
3. potrzebuję tych pieniędzy na swoje wydadki
2009-12-23T19:11:26+01:00
miejscowosc i data -> ........................

Drodzy rodzice.

Z powodu ostatniego mojego złego zachowania nie dostaje od was już kieszonkowych o wysokości 30zł. Wtedy gdy według was źle postępowałem byłem bardzo zdenerwowany, ponieważ pokłóciłem się z moim najlepszym przyjacielem. Była to kłótnia na temat gry komputerowej. Byłem wtedy bardzo zdenerwowany i nie miałem ochoty z nikim rozmawiać. Wy staraliście się poprawić mi humor, ale ja odmawiałem pyskując do was. Nie chciałem tego robić. Proszę was, abyście dalej dawali mi kieszonkowe. Obiecuję, że się poprawie i jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie.

............ (imię)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T19:29:25+01:00
Kochani rodzice !

Bardzo chciała bym was przeprosić za to,że się źle zachowywałam
w ostatnim czasie.
Obiecuję wam , że nie dopuszczę więcej się do takiego zachowania .
Ale chciałam również poprosić was o zwrot kieszonkowego.



wasza córka/syn
.................