Zad1
a) jakie jest pole kwadratu o obwodzie 64cm.
b)jaki obwód ma kwadrat o polu 64cmkwadratowej
zad 2
ile jest róznych prostokątów o polu 36 cm kwadratowe,których boki mają długość wyrażające się calkowitą liczbą centymetrów.


tylko proszę z obliczeniami
z gory dzięki

3

Odpowiedzi

2009-12-23T19:21:51+01:00
Z.1
a)a 3
4*4*4=64
p=4*4=16 cm kwadrat
64=a*a
64=8*8
b)
V= a 3
V=8*8*8
V=512 cm szesciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T19:24:24+01:00
1)a)
64: 4=16
p=a*a=16* 16=256 cm 2
odp.pole kwadratu o obwodzie 64cm= 256cm2
b)8*8=64
0=4*a= 8*4=32cm
odp.obwód wynosi 32 cm
2)
odp. 4
2009-12-23T19:25:12+01:00
ZAD1
a) OB=64cm
ob=4*a
a=64/4
a=9 (cm)
Pkwadratu=a2(a do kwadratu)
p=9cm2
P=81 cm
b)
pole=64 cm2
P=a2
a=pierwiastek kwadratowy z 64
a=8
ob=a*4
ob=8*4=32(cm)

Zad 2
1. 1cm i 36 cm
2. 2 cm i 18 cm
3. 4 cm i 9 cm
4. 6cm i 6 cm
5.12cm i 3 cm