Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T19:32:48+01:00
Korektor:
12m=12 000mm
12000mm*4,2mm=50400mm²

kartka:
210mm*297mm=62370mm²

62370mm²-50400mm²=11970mm²

Odp. Nie wystarczy, zostanie 11 970mm² do zamalowania.

POWODZENIA I WESOŁYCH ŚWIĄT
2009-12-23T19:40:59+01:00
12m=1200cm=12000mm

Powierzchnia jaką zamaluje korektor :
12000 * 4,2 = 50400 mm²

Powierzchnia kartki :
210 * 297 = 62370 mm²

Odp. Nie wystarczy taśmy do zamalowania całej kartki, poniewaz powierzchnia kartki jest większa od powierzchni jaką zamaluje korektor.
2009-12-23T22:25:37+01:00
Chcę inaczej rozwiazać to zadanie !!!!!

Jeśli kartkę formatu A4 ustawimy poziomo
to obliczam ile musimy wykonać zamalowań na szerokości 210 mm

210mm : 4,2 mm = 50 pasków korektora odługości 297 mm

obliczam długość korektora
50 pasków * 297 mm= 14.850 mm = 14,85 m

korektor ma długość 12 m, więc nie wystarczy go do zamalowania całej kartki A4. Braknie 2,85 m do jej zamalowania