Odpowiedzi

2009-12-23T19:57:25+01:00
Skuli, że cylnie chnet Fajertag łot Hazola, wynszuja richtig gryfnych gyszynkof rozmajtych nie ino epnych. coby zawdy sztama byla we famili.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T00:40:20+01:00
Życzymy Wom, cobyście w te świynta byli wyzgerni jak nowonarodzony Ponboczek w Betlyjce. Kej pierwszo gwiazdka na niebie zablyśnie.Niych Wos Aniołek łodymie mnie uściśnie . Świnty Mikołoj patronym potrzebujących, a dzisioj we swoje świynto prziłazi z nieba, a dowo pobożnym i ususznym dzieckom prezynty.I sziknie serdeczne życynia w Świynta Boskigo Narodzynia wiela roztomaitych radości i nadziei w Nowym
2010 Roku!!!! Łostońcie z Ponboczkiym.