Może znacie jakieś śmieszne wierszyki świąteczne... tylko nie z netu bo już wszystkie przejrzałam i nie ma żadnych fajnych.

Interesują mnie też takie, które trochę się wiążą z serialem Zbuntowani.

Proszę o pomoc. Dam naJ. :DD

I WESOŁYCH ŚWIĄT

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T20:39:40+01:00
Niech święta Bożego Narodzenia przyniosą Wam wielkie wspomnienia,
w sercu miłości, szacunku,
a pod choinką wielu podarunków,
Na niebie gwiazdka świeci, cieszą się wszystkie dzieci,
bałwana lepią od rana,
choinka stoi cała ubrana,
karp na stole czeka, zadowoli każdego człowieka,
Wszyscy przy stole czekają i kolędy razem wesoło śpiewają ...
WESOŁYCH ŚWIĄT ! ! !

PS.: Na polskim pani nam kazała wymyślić życzenia xD
Moje arcydzieło :)
2009-12-23T21:06:06+01:00
Zdrowia,szczęścia,pomyślności ,a w Wigilię dużo gości.
Wielu prezentów i moc radosnych momentów.

Zdrowia,radości w rybie mało ości.
Wesołego kolędnika ,prezentów dużo,zero rózg i mądry mózg

ZDROWIA KASY I NIECH TWOJ TATA KUPI CI ADIDASY :)