Odpowiedzi

2009-12-23T20:41:30+01:00
Wakacje z duchami,
śpiąca królewna,
1 5 1
2009-12-23T20:52:25+01:00
Motyw snu w literaturze:
''Alicja w krainie czarów''
''Marzenia senne''
''Oprawa snu''


Motyw snu w filmie:
"Brazil"
"Zakochany bez pamięci"
"Obłęd"
"Koszmar z ulicy wiazow"
''Fight Club''
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T01:18:58+01:00
Przykłady filmowe:
-W moich snach, reż. Neil Jordan
-Senność reż. Magdalena Piekorz
-Ewa chce spać, reż. Tadeusz Chmielewski
-Sen Kasandry reż. Woody Allen
-Konopielka, reż. Witold Leszczyński
-Stygmaty reż. Rupert Wainwright
-Zbrodnia i kara, reż. Menahem Golan
-Miasto zaginionych dzieci, reż. Jean-Pierre Jeunet
-Amerykański sen reż. Jakub Wroński
-Sny, reż. Akiro Kurosawa
Literatura:
- Angielski pacjent ,- sen jako wspomnienie
-Makbe,-William Szekspir
-Do snu,- Jan Kochanowski
-Wesele,- Stanisława Wyspiańskiego(akcie II dramatu)
-Życie jest snem,-Calderon
-Tren XIX ,– Sen – Jan Kochanowski
-Sen nocy letniej,- William Szekspir
-Dusiołek,-We śnie,-Leśmian Bolesław
-Proces ,– Franz Kafka
-Dziady, cz. III ,-Adam Mickiewicz
-Sen. Sonet,-Morsztyn Jan Andrzej
-Bramy raju ,-Jerzy Andrzejewski
-Sny o potędze,-Staff Leopolda
-Pochwała snów,-Szymborska Wisława