Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T20:45:34+01:00
The piano keys are black and white, but they sound like a million colours in your mind.

Klawisze pianina są czarne i białe, ale ich muzyka jest jak milion kolorów w twoim umyśle.

lub:
Klawisze pianina są czarne i białe, ale w twoim umyśle brzmią jak milion kolorów.

można to tłumaczyć dwojako...
1 5 1
2009-12-23T20:48:55+01:00
Przyciski w pianinie są czarne i białe ale jego muzyka brzmi na milion innych barw.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T22:46:27+01:00
Przyciski w pianinie są czarne i białe ale jego muzyka brzmi jak milion barw