Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T22:10:01+01:00
Z.1
1.cytolog
2.histolog
3.anatom
4.genetyk
z.2
podkreśl: przebył, tryb życia, kładą się, samce, samice, małe żyrafiątka, pałaszować pokarm, żyrafa dziennie potrzebuje około 500 kg jedzenia, wody, ssakom, będoą więc pić ile i kiedy zachcę. po jedzenie lubią sięgać wysoko.
z.3
B. ekologia
23 3 23
2009-12-23T22:18:01+01:00
Zad.1
Cytologia
Histologia
Anatomia
Genetyka
Zad.3
systematyka
5 3 5
2009-12-23T22:50:54+01:00
1)
cytologia
morfologia
anatomia
genetyka

2)
no to przeważnie czasowniki :)

3)
ekologia
10 1 10