Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T21:58:20+01:00
T - czas = 20 h = 1200 min = 72000 s
P - moc żarówki = 100 W
W - energia = Pt = 100 razy 72000 = 7200000 Ws = 7200000 J
7200000J = 2 kWh
2 kWh razy 0,30 = 0,60 zł
1 5 1
2009-12-23T21:59:46+01:00
P = 100 W
t = 20h

W = ?
W = P*t
W = 100 W *20 h
W = 2000 Wh
W = 2 [kWh]
x = 2kWh *0,30zł/1kWh = 0,60 zł

1kWh = 3,6*10^6 [J]
2kWh = 7,2*10^6 [J]
1 5 1
2009-12-23T22:02:06+01:00
Zamieniamy na kW
100W = 0,1kW
0,1kW*20h = 2kWh --- tyle zużyje energii świecąc prze 20h
1kWh = 0,30zł
2kWh*0,30zł=0,60zł
2kWh = 7200000J


1 5 1