1.Jednostka prześpieszenie nie jest:
a)m/s
b)mm/s
c|km/kg
d)km/h
2.Zależność pomiędzy km/h a m/s jest następująca:
a)1km/h=3,6 m/s
b)1km/h=1/3,6 m/sc)1km/h=100m/s
d)1km/h=1/100 m/s
3. Równanie wartosci przyśpieszenie ma wartośc??
4.W ruchu jednostajnie przyśpieszonym prostoliniowym stałą jest:
a)droga
b)czas
c)prędkość
d)przyśpieszenie
5.Równanie prędkości w ruchu jednostajnie przyśpieszonym prostoliniowym ma postać:
a)V=Vo+1/2+at
b)V=Vo-at
c)V=s/t
d)V=t?s
6.Rónanie prędkości w ruchu jednostajnie opóznionym prostoliniowym ma postać:
a)V=Vo+at
b)V=Vo-at
c)V=s/t
d)V=t/s
7.Rónanie drogi w ruchu jednostajnie przyśpieszonym prostoliniowym ma postać:
a) s=Vo+1/2at do kwadratu
b)s=Vot-1/2at do kwadratu
c)s=Vot+1/2at do kwadratu
d) V t/s
Równanie prędkosci w suchu jednostajnie opóżnionym prostoliniowym ma postać:
a)V=Vo+at
b)V=Vo-at
c)V=s/t
d)V=t/s

Bede bardzo wdzieczna za pomoc;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T22:27:02+01:00
2009-12-23T22:28:28+01:00
1.Jednostka prześpieszenie (chyba prędkości ?) nie jest:
c) km/kg

2b. 1km/h=1/3,6 m/s

3. a=(v-v₀)/(t-t₀) = Δv/Δt

4d

5 żadna odpowiedź
poprawna V=Vo+at

6b

7c
2009-12-23T22:37:42+01:00
1. Odp.: c)
2. Odp.: b)
3.a= delta V / delta t
4. Odp.: d)
5. Odp.: b)
6. Odp.: b)
7. Odp.: a)
8. Odp.: c)