Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T22:44:07+01:00
Wzór na czas:
t=v/s
t=56000000/2900
t=19310 godzin
t=804dni
28 3 28
2009-12-23T22:46:16+01:00
S=56 mln km
v=2900km/h

v=s/t
t=s/v

t=56 000 000km/2900km/h= 19310h

1 dzien - 24h

19310h/24h=804 dni
23 3 23
2009-12-23T22:51:31+01:00
Dane:
s=56 000 000 km
V=2 900 km/h

Szukane:
t=?

Wzór:
v=s/t
t=s/v

t=56 000 000/ 2 900
t=19310,3448275862 [h]
t=804,597701149425
t= ok. 804 dni

Odp. Podróż będzie trwała prawie 805 dni.
29 4 29