Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T22:57:09+01:00
Angielski:
Jesus is born! Merry christmas!!
May His love fill your heart with Joy and Peace this Christmas.
I wish health and luck in new year!<3


Polski
Jezus sie narodzil!Wesolych Swiat!
Niech Jego miłość wypełni wasze serca radością i pokojem w to Boże Narodzenie.
Życzę zdrowia i szczęścia w nowym roku!<3


Mam nadzieje ze pomoglam :*
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2009-12-23T22:57:37+01:00
The magic of Christmas
never ends and its greatest
of gifts are family and friends...

Best Whishes for a very Merry
Christmas and a happy
New Year!


Moje tłumaczenie:
Magicznych świąt
nigdy się nie kończących, wspaniałych
spędzonych z rodziną i przyjaciółmi

Najlepszego bałwana bardzo wesołych
świąt i szczęśliwego
Nowego Roku


:)
11 4 11