Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-23T23:52:49+01:00

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia , życzę pani aby te święta były pełne miłości i radości . A w nowym roku aby czekały panią same szczęśliwe i radosne chwile . Aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego i aby układało się pani w każdej sytuacji życiowej .
2009-12-24T00:39:51+01:00
Z okazji świąt życzę pani wszystkiego dobrego, szczęścia, i wszystkiego czego sobie pani zapragnie. I żeby w nowym roku spotykały same dobre i przyjemne rzeczy i chwile. Jeszcze raz, życzę pani wszystkiego dobrego :)
1 5 1