Odpowiedzi

2009-12-24T11:01:39+01:00
Szczerze!
Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia ;d
2009-12-24T11:03:07+01:00
Wszystkiego najlepszego, mało pracy żebym wam nie sprawiał/a problemów,i czego sobie wymarzycie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T11:03:13+01:00
Pożycz im zdrowia, szczęścia itp., wiesz te standartowe życzenia,
a potem możesz dodać:
- żeby przyszły rok był lepszy od tego
- samych sukcesów w pracy i nie tylko
- oraz udanego Sylwestra.

Myślę, że będą z tych życzeń zadowoleni.

Jeśli pomogłam daj naj ;)
3 4 3